W jaki sposób zlikwidujesz konto w BNP Paribas? Czy musisz zrobić to osobiście, czy może wystarczy dyspozycja złożona w bankowości elektronicznej? A może powierzając swoje środki nowej instytucji finansowej, wystarczy, że podasz dane obecnego banku, a wszelkie formalności nowy bank załatwi za Ciebie?
Czy można zamknąć konto bankowe przez internet w BNP Paribas?
Zamknięcie konta w banku BNP Paribas nie jest możliwe poprzez system bankowości elektronicznej. Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Musisz wypełnić wniosek o rezygnację z rachunku bankowego i złożyć go w oddziale banku bądź przesłać pocztą na adres centrali banku: BNP Paribas Bank Polska S.A., ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa.
Jak zamknąć konto w banku w BNP Paribas?
Zamknięcie rachunku bankowego wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. W związku z tym Twoja rezygnacja z konta BNP Paribas powinna polegać na wypełnieniu wniosku. Możesz go złożyć osobiście, w jednym z oddziałów, bądź przesłać do BNP Paribas Bank Polska S.A., ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa.
Wypowiedzenie powinno zawierać niezbędne informacje:
- Twoje imię i nazwisko,
- PESEL,
- numer dowodu osobistego,
- adres i dane kontaktowe (np. telefon),
- treść dyspozycji, czyli wypowiedzenie umowy na prowadzenie rachunku
- numer zamykanego rachunku,
- drugi numer konta (w celu przelania nadwyżki środków w momencie likwidacji),
- Twój podpis
- możesz także opcjonalnie prosić o wycofaniu zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Wypowiedzenie umowy rachunku bankowego BNP Paribas?
Wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Okres wypowiedzenia liczony jest od dnia doręczenia drugiej stronie oświadczenia o wypowiedzeniu. Zamknięcie konta w BNP Paribas można dokonać na różne sposoby i w związku z zaistnieniem różnych okoliczności.
Przede wszystkim, jako umowa dobrowolna, może zostać ona wypowiedziana przez każdą ze stron. Jako klient banku możesz wypowiedzieć Umowę w całości lub w części w każdym czasie. Oto obowiązujące okresy wypowiedzenia:
1) Konto osobiste – z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym za porozumieniem stron,
2) pozostałe rachunki – ze skutkiem na koniec dnia roboczego lub z zachowaniem uzgodnionego pomiędzy stronami okresu wypowiedzenia.
Ponadto Ty, jako posiadacz rachunku, masz prawo, przed datą proponowanego wejścia w życie zmian (jak np. zmiany tabel opłat i prowizji czy zakresu usług bankowych), wypowiedzieć umowę bez ponoszenia opłat ze skutkiem od dowolnej daty, aż do dnia, w którym dane zmiany zostałyby zastosowane. Sprzeciw lub oświadczenie o wypowiedzeniu umowy w takim wypadku mogą być złożone, według Twojego wyboru: pisemnie, poprzez System Bankowości Internetowej, pocztą elektroniczną z adresu e-mail wskazanego do kontaktu z bankiem lub poprzez Centrum Telefoniczne albo Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, Private Line lub Centrum Bankowości Prywatnej.